inspirational

learn french with maggie! 🇫🇷 lesson #1: i’m excited + check out this guy’s music 😍

hello!! so basically this whole post is me talking excitedly about vianney's music tihi get ready 😎😂 welcome to 'learn french with maggie'! this is where i record my french-learning progress, chat excitedly about french with you, share recommendations, and more 😍 thanks for tuning in! how CUTE is the tiny french flag in my… Continue reading learn french with maggie! 🇫🇷 lesson #1: i’m excited + check out this guy’s music 😍

photography

snapshots from my week | bob and larry, new sharpies, and my new hoodie!

MY HOODIEEESo PRETTYYY Hello guys! Welcome back to Maggie's Doodles. ✨ I got a couple new things this week I'm SO excited about! (which are disclosed in the title hehe) I have twenty minutes before this post is supposed to go up, so let's go! My mom got me new Sharpies!! Definitely as an early… Continue reading snapshots from my week | bob and larry, new sharpies, and my new hoodie!

medley, teamwork

an irish christmas: what christmas is like in ireland!

One of my fave holidayswith one of my fave countries?Say no more haha Hi there! Welcome back to Maggie's Doodles 🎄🎄 Christmastime is in full swing here! I'm excited to be taking part in a collab today 🤩 Diamond came up with the idea to do Christmas Around The World! Different bloggers are sharing posts… Continue reading an irish christmas: what christmas is like in ireland!

photography

snapshots from my week(s) | butterflies, pumpkins, and sunsets

Because I gotta get caught up,one way or another 🌝😂 Hey guys! Welcome back to Maggie’s Doodles. It’s an unseasonable hour to receive a post from me lol, but I have a reason for that! It’s Monday (ka-dur lol) and I’m a bit behind on Snapshots, among other things. *notices my other priorities staring at… Continue reading snapshots from my week(s) | butterflies, pumpkins, and sunsets

funny, teamwork

the post where Evin & I get to know each other better

The title reminds me of Winnie-the-Poohchapter titles 🤣 haha Hey guys!! Welcome back to Maggie's Doodles 💕 Today I'm doing a collaboration tag with EVIN!! It's gonna be a lot of fun and I hope you enjoy it 🤩 What I love about this tag is it promotes teamwork and more awesome collaborations around the… Continue reading the post where Evin & I get to know each other better

blogging, funny

seeing what you guys *really think* about my blog 😐😂 // reacting to your genuine survey responses!

Is honesty still the best policy...when the truth hurts so much? 😪 jk jk I'm totally messing with you Hey guys!! How are you? (probably trying to interpret today's title haha) Welcome back to Maggie's Doodles! I'm having to get creative with this post today for two solid reasons. The first is y'all requested I… Continue reading seeing what you guys *really think* about my blog 😐😂 // reacting to your genuine survey responses!

inspirational

when life burns you out: falling down & getting back up again 💫

Well sometimes, life throws you for a loop. But you know what’s great about a loop? It might turn your life upside-down, but one day things will be right again. Hey guys!! Well how are you? Welcome back to Maggie’s Doodles. 💕 I must say, I’m feeling quite tired right now.* But I figured it… Continue reading when life burns you out: falling down & getting back up again 💫

blogging, doodles

blog party! + my 1 year blogiversary doodles

Hello!! It's time to reveal my blogiversary doodles! 😍🧡 AND GUESS WHAT We're gonna have a blog party too! 🥳 I started maggie's doodles in August 2020 as a personal blog called Chickadee Lover Maggie. In the months that followed, I started posting more creative content, and after doing #Inktober2020 I decided to rename my… Continue reading blog party! + my 1 year blogiversary doodles

creative

the single line story challenge

Hello! Welcome BACK to my blog 🤩 I'M SO EXCITEEEEEEEDDDD I came up with a super fun challenge today! So there are so many genres I never write in. Or have never written in at all. It inspired me to write a post with some short stories that are out of my usual writing style!… Continue reading the single line story challenge