funny, medley

the randomness tag

How beautiful be that featured image tho πŸ˜‚πŸ’™

Hi there! I hope you’re having an awesome day πŸ˜„πŸ’• welcome back to maggie’s doodles! This is the fun blog where I share creativity, inspiration, and more πŸŽ¨πŸ’– Thanks for being here!

So I’m part of an epic blog called Out in the Randomness! You’ve probably heard of it by now πŸ˜‰ (and if not, now you have haha) and it’s super fun! I do a series called Caption That Doodle there, and you can click here to read the latest post. Running that blog with my friends is an absolute blast!

I’d like to give a huge THANK YOU to Maya for nominating me for the randomness tag! We thought it would be super fun to create the tag, then write about it on our respective blogs. So you’ve come to the right place for my installment! πŸ˜‚

Also: Tia @ Tall Blonde Tales is hosting a summer fun blogging competition! Click here to check it out

I discovered this Canva template last minute and knew I HAD to use it lol πŸ˜πŸ’™ #thebeauty

πŸ’™ rules:

  • Thank the person that nominated you, and add a link to their post!
  • Add a link to the original post!
  • Ask YOURSELF 5 questions to answer!
  • Why are you so amazing?
  • Nominate as many people as you want!

This is gonna be SO fun! Let’s get started πŸ€£πŸ‘

my questions + my answers πŸ’–

1. What are your top 5 most frequently used emojis?

πŸ˜‚πŸ’•πŸ˜πŸ‘πŸ‘Œ ~ yup all those verify how much I love blogging haha!

2. Why do you love drinking water so much?

Well geez, what an accusatory question! πŸ˜‚ jk

  • staying hydrated helps me feel more balanced and healthy!
  • drinking soda can make my stomach hurt
  • I try not to drink my calories too often
  • drinking water gives me something to do lol
  • I get to help others create the habit of drinking more water!
  • I wrote a whole post on being part of the hydration nation bahaha
  • it’s… affordable haha

3. What’s the last song you listened to?

Amen‘ by Hunter Hayes and mm I love it

4. What are your favorite types of posts to write?

  • funny ones that make me laugh to write and I know others will enjoy reading!
  • inspirational ones that allow me to share what I’m learning and help others πŸ’•
  • personal ones where I get to chat about what I’ve been into lately!

5. What are you thinking right now?

What in the world do I put for this question

And there’s my question and answer haha!!!

Now for the most important question of all…

Why are you so amazing?

*impressive hair flip* Well, quite simply, it’s the way I was born! I can’t deny who I am πŸ˜ŽπŸ˜‚

my random nominees

CONGRATS MY LOVELY POTATOES

πŸ˜‚ you’re very welcome to do this award if you’d like!

Thanks so much for reading! I had fun answering my random questions and I hope you enjoyed reading them πŸ˜‚πŸ’œ

What are your top 5 most used emojis? 😜 Do you love random posts? Let’s chat in the comments!

22 thoughts on “the randomness tag”

  1. Agh!! Thanks for the nomination Maggie!!!
    That’s awesome you drink water so much. I probably only drink about two cups a day… yeah it’s super bad. But it varies for every person!! My water has to be freezing cold and I have to be thirsty to enjoy it, soo ya.

    Like

  2. Absolutely love this tag!! I use 😘 lots (I blame my boyfriend), πŸ˜‡ and πŸ₯Ί great to read your answers and thanks so much for the shout out for my competition you are a gem πŸ˜˜πŸ’—βœ¨

    Like

  3. oooo nice post!!!! I barely drink 3 glasses of water everyday, and my parents said I’m supposed to be drinking EIGHT WHOLE GLASSES!!!!!! Yup, it’s terrible =(
    I LOVE random posts, because I post random things sooo XD

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.